piątek, 1 lipca 2011

Start

Cześć na początek chciałabym się przedstawić. Mam na imię Ewelina w tym roku skończyłam 12 lat. Konie to moje życie bez nich tracę jego sens. To była miłość od pierwszego wejrzenia powołanie i pasja na całe życie. Niektórzy uważają mnie po prostu za wariatkę, ponieważ tak się nimi fascynuje ale to jeszcze bardziej wzmaga moją sympatię do tych zwierząt. Nie przejmuję się zdaniem innych na temat tej obsesji, ważne że czuję do nich to co czuję. Chciałabym tu trochę uświadomić niektórym pojęcie konia, trochę opowiem o własnej praktyce i trochę dodam wiedzy książkowej. Mam nadzieję, że tym którzy jeszcze nie mieli styczności z końmi w miarę dobrze przedstawię te istoty. 
                                                                                                        Pozdrawiam
                                                                                             Ewelina

  

1 komentarz:

  1. Hej,
    Dobrze Cię rozumiem, bo ja też kocham konie i często spotykam się z drwinami ze strony ludzi, dla których ,,koń to tylko głupie zwierzę" i którzy (cytuję słowo w słowo) ,,nie rozumieją mojego sentymentu do tych koni".
    Fajny blog i będę na niego częściej wpadać. :)
    Zapraszam na:
    http://www.konie-radosc-zycia.blogspot.com/
    i:
    http://kare-serce-konia.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Sydney F.

    OdpowiedzUsuń